نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

هشدار نرم بازیکنان استقلال به علی خطیر| پول تا قبل از دربی ۱۰۲

  • کد خبر: ۱۹۷۲۳۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
هشدار نرم بازیکنان استقلال به علی خطیر| پول تا قبل از دربی ۱۰۲
بازیکنان استقلال انتظار دارند تا قبل از دربی مبلغ قابل توجهی از دستمزد این فصل را از باشگاه دریافت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اقدامات مالی علی خطیر، مدیر عامل باشگاه استقلال تا کنون کفاف حجم عظیم مشکلات ملی این باشگاه را نداده و همچنان بخش اعظمی از مطالبات بازیکنان باقی مانده است.

حال شاید نکونام و همکارانش به دلیل ورود در فصل جدید طلب کمتری از باشگاه داشته باشند، اما بسیاری از بازیکنان از فصل پیش طلب دارند وباشگاه استقلال نتوانسته حقوق آن‌ها را پرداخت کند.

این وضعیت خشم بازیکنان را به دنبال داشته و درحالی که آن‌ها امیدوار بودند که باشگاه لااقل حقوق فصل جاری را تسویه کند، اما تا کنون در پرداخت حقوق فصل جاری نیز اهمال بسیاری شده و مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند طبق برنامه جلو بروند.


در همین حال شنیده می‌شود که بازیکنان استقلال از طرقی به گوش علی خطیر رسانده‌اند که تا قبل از دربی حقوق این فصل به طور کامل تسویه شود. باشگاه استقلال در فصل جدید فقط ۲۰ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده و قرار است در دی ماه مبلغ تازه‌ای را به حساب بازیکنان واریز کند، اما بازیکنان استقلال اعتقاد دارند که این پول باید قبل از دربی ۲۳ آذرماه به حساب‌شان واریز شود تا آن‌ها با روحیه مناسب گام به بازی ۱۰۲ با پرسپولیس بگذارند.

اینکه باشگاه استقلال بتواند مبالغی که بازیکنان خواسته‌اند را تامین کنند و تا قبل از دربی به حساب‌شان ریزند، روشن نیست، اما گفته می‌شود باشگاه رقیب قصد دارد تا قبل از دربی حقوق نیم فصل را تسویه کند تا بازیکنان با روحیه مناسب در دربی حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->